miercuri, 30 mai 2012

COMENTARIU "NU E FRUMOS CE E FRUMOS, E FRUMOS CE-MI PLACE MIE"

In opinia mea, proverbul "Nu e frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie" sugereaza faptul ca fiecare persoana are opinia sa despre un anumit lucru daca e sau nu e frumos.
In primul rand, doua persoane pot privi acelasi lucru si sa vada doua lucruri total diferite. Fie ca e vorba despre o culoare, o trupa muzicala, o persoana si exemple pot fi multe, parerile sunt impartite.
Un om poate privi o persoana si sa o gandeasca "e perfecta" in timp ce altul, privind aceeasi persoana isi spune "e urata".
In al doilea rand exista doar frumos si urat pentru mine din perspectiva mea. Nu sunt obligat sa dau raportul la nimeni cu privire la ce imi place. Nu am nevoie sa fie nimeni de acord cu mine in toate privintele.
In concluzie, orice persoana are opinia sa.

Un comentariu:

  1. Vreau sa încep prin a îți spune ca ai o sumedenie de greșeli de exprimare și de greșeli gramaticale.
    Acest proverb are semnificații mult, mult mai poetice decât ce menționezi tu în "comentariul tau".
    Ma întreb câți ani ai, în ce clasa ești, asta dacă ești la liceu (din structura totala a textului as zice ca aparții unei clase sociale cam înapoiate)
    Este un text DEPLORABIL! Poate l-ai scris în graba, nu știu... Îți zic doar ca ar fi cazul sa răsfoiești un manual de clasa a V a....

    RăspundețiȘtergere